تبلیغات

فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

سینمای ایرانی - مطالب فروردین 1390
 
سینمای ایرانی
همه با هم به سوی سینمایی برتر
صفحه نخست           تماس با مدیر         پست الکترونیک               RSS                    ATOM
مطالب پیشنهادی
سرمقاله


این وبلاگ به روز ترین و بزرگترین وبلاگ سینمایی است . ما سعی داریم همه روزه با گذاشتن مطالب جالب و جدید در رابطه با سینما , تلویزیون , تئاتر و ... رضایت شما را جلب کنیم . برای تبادل لینک با ما باید وب هایی که دارای آمار حداقل 500 بازدید روزانه هستند ما را با عنوان ( سینمای ایرانی .:: پاتوقی برای سینما دوستان ::. ) لینک کنند و به ما خبر بدند تا در کمتراز 24 ساعت آنها را لینک کنیم . در ضمن شما می توانید لینک مطالب جدید وبلاگ یا سایتتون رو از طریق ارسال لینک مفید ارسال کنید . این قسمت محدودیت آماری نداره و نیاز نیست ما رو لینک کنید . نکته آخر : لطفا به علت اهمیت آمار نظرسنجی برای ما در نظر سنجی شرکت کنید . نظر هم فراموش نشه . ///

آدرس های سینمای ایرانی : www.ircinama.mihanblog.com
................................. : www.ircinema.tk

مسعود ( مدیر وبلاگ سینمای ایرانی )

مدیر وبلاگ : مسعود
مطالب اخیر
نظرسنجی
به نظر شما بهترین بازیگر زن کدام یک از گزینه های زیر است ؟













 بابک کریمی بازیگر فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی احساس خود را در زمان دریافت جایزه جشنواره برلین «حسی غریب» عنوان کرد. این بازیگر در مورد زمان دریافت جایزه شصت و یکمین جشنواره فیلم برلین اظهار داشت: «حس خیلی غریبی داشتیم. فیلم اواسط جشنواره در برلین به نمایش درآمد. بعد از نمایش فیلم با واکنش‌های عجیب تماشاگران روبرو شدیم. هر جور تماشاگری، جوان، مسن و از هر ملیتی به طور عجیبی تحت تاثیر فیلم بودند. آنجا احساس کردیم با این حجم از واکنش‌ها دست خالی برنخواهیم گشت.»

او در مورد شب قبل از مراسم اختتامیه گفت: «شب قبل از اختتامیه تلفن‌هایمان زنگ می‌خورد و می‌گفتند همه بازیگران باید حضور داشته باشند. آنجا متوجه شدیم می‌خواهند گروهی به بازیگران جایزه دهند. البته تصور می‌کردیم جایزه بهترین همکاری هنری به ما تعلق پیدا کند؛ این جایزه به فردی داده می‌شود که در جریان تولید فیلم نقشی شاخص ایفا کرده باشد.»

او ادامه داد: «هیجان عجیب کسب جایزه را روز قبل از اختتامیه داشتیم، اما خود مراسم بسیار باشکوه بود و ما فکر می‌کردیم که بعد از اعطای جوایز بازیگری احتمالاً جوایز ما تمام شده است.»

کریمی در مورد اعطای خرس طلای جشنواره برلین به «جدایی نادر از سیمین» به عنوان بهترین فیلم جشنواره گفت: «بعد از جوایز بازیگری کارگردانی را دادند و بعد از آن جایزه ویژه که به فیلم «اسب تورین» اهدا شد. ما تصور می‌کردیم آن فیلم جایزه بهترین فیلم را به دست آورد. جایزه ویژه به آن فیلم داده شد و هنوز خرس طلایی روی میز مانده بود. تا اینکه عنوان «جدایی نادر از سیمین» به عنوان بهترین فیلم جشنواره معرفی شد. در آن لحظه جرقه‌ای در ذهن می‌خورد که دیگر نمی‌فهمی چه اتفاقی افتاده است. بعد از آن تازه متوجه اتفاقی که افتاده می‌شوی.»



نوع مطلب : خبر ها، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : مجتبی
محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۳» درباره شرایط به وجود آمده گفت: «با تمام بد و بیراه‌هایی که من را نشانه گرفته بود کار کردم و اعتقاد دارم کاری که باید انجام بدهم را انجام می‌دهم، ما باید کمی صبر داشته باشیم تا همه بتوانند حرف‌شان را بزنند متاسفانه اتهامات در جامعه ما بسیار است.»

وی ادامه داد: «ممکن است که با تفکری موافق نباشم اما اعتقاد دارم باید شرایط بیان آن تفکر را مهیا کنم تا آن فرد بتواند به بهترین وجه حرفش را بزند.»

شریفی نیا در پاسخ به این سوال که در طول سال چند پیشنهاد بازیگری دارید، گفت: «اگر در سال ۱۰۰ فیلم سینمایی ساخته می‌شود به گواه فیلمنامه‌های موجود در منزل به جرات می‌توانم بگویم ۸۰ فیلم آن به من پیشنهاد می‌شود اما من تنها دو تا سه فیلم را بازی می‌کنم. با وجود اینکه من بازیگرم و کارم بازیگری است.»

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» با بیان اینکه باید همه نوع فیلمی ساخته شود گفت: «سینما باید بتواند برای همه اقشار جامعه فیلم بسازد تا سلیقه مخاطب تامین شود و نمی‌توان تنها به یک جریان سینمایی متکی بود.»

این بازیگر سینما با اشاره به اینکه ما اسیر نام‌ها قرار می‌گیریم، اظهار کرد: «متاسفانه ما اسیر اسم‌ها هستیم و بر اساس نام اشخاص نسبت به آثارشان اظهارنظر می‌کنیم. فیلم اخراجی ها3 یک گروه مشاور فیلمنامه قوی در اختیار داشت که اگر اسامی آن‌ها اعلام شود قطعاً اظهار نظر برخی از منتقدین تغییر خواهد کرد.»

این بازیگر سینما درباره مسائل مطرح شده برای دو فیلم پر مخاطب نوروزی عنوان کرد: «جامعه به این دو فیلم نیازمند است و فیلم آقای فرهادی فیلم حکومت است و نمی‌توان آن را جدا کرد که توانسته در جشنواره فجر جوایز متعددی بگیرد. من اولین کسی بودم که پس از تماشای فیلم «جدایی نادر از سیمین» از آن تعریف کردم و توصیه کردم مردم حتماً این فیلم را ببینند، ایجاد مرز بندی برای این دو فیلم کار اشتباهی است.»




نوع مطلب : خبر ها، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : مجتبی
 نخستین اپیزود از سری اول مجموعه ویدیویی «قلب یخی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی مرداد سال گذشته توزیع و اپیزود یازدهم این مجموعه به عنوان آخرین بخش از آن نیز اواخر پارسال عرضه شد. پس از توزیع اپیزود یازدهم، اخباری مبنی بر توقف کامل تولید مجموعه و بروز اختلاف بین سازندگان و دو بازیگر اصلی آن یعنی حمید گودرزی و الناز شاکردوست بر سر میزان دستمزد به گوش می‌رسید. این در حالی بود که پیش‌بینی می‌شد شخصیت گودرزی که در سری نخست کشته شده، با تمهیدی دوباره به مجموعه برگردد.

در چند ماه گذشته رایزنی با بازیگران و عوامل تولید جریان داشت و سرانجام با حل اختلاف نظرها، سری دوم این سریال از هفته گذشته در لوکیشنی حوالی ونک کلید خورد تا شایعه ناتمام ماندن اجباری آن تکذیب شود.

در فصل دوم سریال نیز حمید فرخ‌نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، مهراوه‌ شریفی‌نیا، نسرین مقانلو، آشا محرابی، سیدمهرداد ضیایی، سامیه لک، لیدا عباسی، شیوا خسرومهر، علیرضا کمالی، محمدرضا داودنژاد، آنیتا قالیچی و (با هنرمندی) حسین یاری و امین حیایی بازی دارند. ضمن اینکه برخلاف اعلام قبلی، بازی محمدرضا فروتن در این مجموعه منتفی شده است.

طراح و نویسنده فیلمنامه سریال حامد عنقا است که دو سال قبل لطیفی سریال «نردبامی بر آسمان» را براساس متنی از او کارگردانی کرد و ماه رمضان روی آنتن شبکه یک رفت.

در اپیزود یازدهم این سریال حامد (حسین یاری) بر اثر یک اتفاق از چوبه دار نجات می‌یابد و در راه انتقال به دادسرا، توسط گروهی ربوده می‌شود. از دیگر سو، بهار (سامیه لک) در حال عبور از خیابان در کمال تعجب با چیستا (شاکردوست) مواجه می‌شود و در می‌یابد که او به قتل نرسیده است. همزمان با این اتفاقات، فردی ناشناس با شیوا (مهراوه شریفی‌نیا) تماس گرفته و از او می‌خواهد تلاش کند تا حامد به آنان بپیوندد، چون در غیر این صورت حادثه بدی روی خواهد داد. در فصل دوم ادامه ماجرا روایت خواهد شد.

قلب یخی نخستین سریال شبکه ویدیویی کشور است و طبق پیش‌بینی‌ها اپیزود اول از سری دوم آن اوایل تابستان امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.




نوع مطلب : خبر ها، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : مجتبی

کافه سینما-احسان دبیروزیری: جمعه شب گذشته و در ادامهٔ نشست بررسی افزایش دستمزدهای بازیگران سینمای ایران در برنامهٔ «هفت» علی معلم، محمدرضا شریفی‌نیا و امین حیایی همراه با فریدون جیرانی به گفت و گو نشستند.

پیش از این گزارش‌اش را در کافه سینما خواندید. حالا می‌توانید ویدیوی این گفت و گوی 1 ساعته را در دو بخش از كافه سینما دانلود كنید. (علاوه بر این، بخش اول نشست بررسی افزایش دستمزدهای بازیگران كه هفته گذشته با حضور علی معلم و محمدرضا شریفی نیا تشكیل شد هم در زیر قابل دانلود است)

* بخش اول / گفت‌وگو معلم، حیایی، شریفی‌نیا و جیرانی+ گزارش دستمزد نجومی هالیوودی‌ها / مدت: 33 دقیقه / حجم: 17 مگابایت / --> دانلود <--





نوع مطلب : دانلود ها، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : علی

کفه سینما-الناز دیمان: همانقدر که مسعود کیمیایی اصرار دارد دنیای مردانه ی ایده ال اش را در فیلم هایش گسترش دهد و در این دنیای زمخت و مرد سالار زن های محنت کشیده و به حاشیه رانده شده زیر سایه ی بزرگ مردان در حال آب رفتن و کوچک تر شدن هستند دنیای زنان فیلم های میلانی هم در حال پرو بال گرفتن هستند و دختران ِ این فیلم ها تمام تلاش شان را می کنند تا به بهانه ی اثبات توانایی های خود حال مردان را جا بیاورند و پوزه شان را به خاک بمالند ! در جشنواره ی سال گذشته هر دو این کارگردانان با آثارشان که مملو بود از عناصرهمیشگی مورد علاقه شان حاضر بودند . البته کیمیایی خوش شانس تر بود و دنیای مردان ِ رفیق بازش به مذاق برخی منتقدان خوش آمد اما دنیای زنانه ی فیلم میلانی که اینبار برخلاف آثار سابقش از حواشی جنجالی همیشگی هم برخوردار نبود هیچ بازخورد مثبت و یا حتی منفی در پی نداشت. هر چند که با حضورش در برنامه این هفته هفت، همه چیز به همان شکل جنجالی سابق بازگشت!

" یکی از ما دو نفر " از نظر مضمونی و قالب فکری در ادامه ی سیرقابل پیش بینی فیلمسازی میلانی قرار دارد . در فیلم همان المان همیشگی و دغدغه های فمینیستی کارگردان را می توان یافت که انتظارش را داریم . زنان تحت ستم ،تبعیض جنسیتی در محیط کار ،مردان هوسباز و استثمارگر و بی عاطفه و البته اینبار یک فرشته ی موظه گر که انگار همان دختر لوس و فضول و غیر قابل تحمل ِ فیلم "سوپراستار " است که حالا چند سالی بزرگ شده ولی عادت اندزر دهی و پند افشانی اش را همچنان حفظ کرده ! تقریبا تمام زمان فیلم پر شده از کل کل های بی پایان ِ همین دختر و مهندس جوانی به نام بابک شایان که دارای انواع و اقسام رذایل اخلاقی است و همنشین شدن با او کاری است شبیه به خودکشی فرسایشی.

 

به شخصه تا آخر فیلم سر در نیاوردم با درامی جدی در باب تلاش های یک دختر مصمم برای اثبات توانایی ها وبی همتا بودنش طرف هستم یا فیلمی طنز درباره کشمکش های بی مزه ی دو مهندس جوان ؟ فیلم در مرز اثری جدی و کمدی بلاتکلیف است طوری که در بیشتر لحظات فیلم مردد می مانید که این تصاویر بی ربط و و گفتگوهای لوس آیا قرار بوده به نیت خنده گرفتن از مخاطب نوشته شود و بار کمیک دارند یا به خاطر اجرای بسیار بد و از فرط سطحی بودن به طنز ناخواسته بدل شده اند؟! که در هر دوشکل به سختی میتوان باور کرد کارگردانی باسابقه همچون میلانی چنین داستان کم مایه و مضحک و دیالوگ های گل درشت و بی مزه و سخیفی نظیر آنچه در فیلم می شنویم را نوشته باشد . طوری که فیلم قبلی اش " سوپر استار "مقابل این یکی شاهکار به نظر می رسد!

 

آفت اصلی فیلم های میلانی بخصوص در چند اثر متاخرش تکرار با تاکید مکررات است . پیام ها و حرف های دلسوزانه ی خانم کارگردان که پیش از یک هنرمند خود را مصلح اجتماعی می داند دیگر واقعا کهنه و رنگ رو رفته به نظر می رسند و بدتر اینکه فیلم به فیلم بر میزان غلظت شان هم اضافه می شود .میلانی داستانگویی و سرگرم کردن مخاطب و جذابیت سینما را فدای پیام ها و نصایح و خطابه هایش می کند وتمام هم غم اش را می گذارد پای حال گیری از مردهای جز جگر زده ای که ازشان بیزار است اگرنه بارها ثابت کرده که درام پرداز قابلی است و زبان سینما را به خوبی می شناسد و رگ خواب مخاطب هم دستش است .

 

حجم متراکم شعارها در آخرین اثر میلانی به حدی است که روی پیکره ی نحیف و بی جان ِ قصه سنگینی میکند و در نتیجه فیلم را از رمق می اندازد و مخاطب را دلزده می کند .ریتم فیلم بخصوص در بخش میانی کند و کشدار و ملال آور است . شخصیت های داستان همدلی برانگیز نیستند و مثبت ترین کاراکتر فیلم سارا که قرار است محبوب ترین آدم ماجرا باشد به لطف بازی یخ و نچسب بازیگرش السا فیروز آذر حرص تماشاگر را در می آورد و در بعضی صحنه ها رسماً دافعه برانگیز است! کلا بازیگر گزینی بد یکی از مهم ترین اشکالات فیلم است بازیگر ها چه در نقش های اصلی و چه در نقش های فرعی بد انتخاب شده اند و اجرای بدی دارند.

 

از دیگر نقاط ضعف فیلم منطق روایی اثر است که به شدت می لنگد و چراها شبهات بسیاری را در ذهن ایجاد می کند .مثلا اینکه چرا فیلمی که دم از همدلی و وفاق ملی می زند و قومیت های مختلف با فرهنگ هاو آداب و رسوم متفاوت را دور هم و زیر یک چادر جمع می کند خودش مدام بین آدم ها خط کشی می کند و و سعی در ایجاد قطب بندی های بی مورد دارد؟ چرا سارا ، عاقله دختر ِ کامل و بی نقص و ایده آل کارگردان عاشق مردی هوسباز و مغرور و خود شیفته و دمدمی مزاج می شود که به زن نگاهی کاملا ابزاری دارد و در قید و بند هیچ اعتقاد و اصولی نیست ؟ چرادر فیلمی که کارگردانش داعیه ی حمایت از زنان را دارد ابله ترین کاراکتر اثر یک زن است (دوست سارا )که به طرفه العینی عاشق مال و جمال بابک می شود و فورا سوار بر ماشینش شده و او را برای رفتن به پارتی مشتاقانه همراهی میکند؟ ! و چند روز بعد در هیئت زنی فریب خورده دست از پا درازتر گریان و نالان شکایتش را پیش رفیقش می آورد و تازه با وجود همین اوضاع باز هم جواب تلفن مرد بی وجدان وبی معرفت را با شادمانی و ذوق زدگی بلاهت باری می دهد! چرا بابک شایان میان اینهمه زن و دختر که وارد زندگی اش شده اند دست روی دختری گذاشته که چپ و راست به کارهایش ایراد می گیرد و مرتب بیانیه های اخلاقی صادر میکند ؟! در حالی که مردی با خصایص اخلاقی بابک قائدتا نباید توان تحمل چنین شخصی را حتی به عنوان همکار داشته باشد چه برسد به علاقه و... چرا همکار بابک مرتب سعی دارد چوب لای چرخ کارهای سارا بگذارد و پنبه اش را پیش دیگران بزند؟! در حالی که به عنوان یکی از مدیران آن شرکت معتبر و آنچنانی، تازه کاری مانند سارا جای او را تنگ نخواهد کرد ( مگر اینکه کارگردان احساس کرده باشد کمیت مردان زن ستیز در فیلم پایین آمده و به این شکل درصدد جبران برآمده باشد! ) و چرا کارگردان مصر است با وجود دنیاهای بی نهایت متفاوت سارا و بابک که روی قطب مثبت و منفی باطری را سفید کرده اند در پایان فیلم خوشبینانه و دل خجسته وار و به دم دستی ترین شکل ممکنه برایشان آینده مشترکی را در ذهن مخاطب ایجاد کند؟!

 

اما " یکی از ما دو نفر " باوجود تمام ضعف های محتوایی آشکار رو غیر قابل انکارش از کارگردانی خوبی برخوردار است . میلانی اشراف و مهارتش در میزانسن را در اجرای خوب تمام سکانس های دونفره بابک و سارا به نمایش می گذارد سرو شکل فنی اثر خوب است .کاملا معلوم است پشت دوربین کارگردانی با تجربه ایستاده که برای اجرای هر صحنه فکر و ایده داشته .قاب بندی های فیلم زیباست و تصاویری که از کاروانسراهای قدیمی می بینیم همه چشم نواز ند .طراحی صحنه و لباس هم مانند اکثر کارهای میلانی خوب از آب درآمده .

 

" یکی از ما دو نفر " فیلم متوسطی میشد اگر شاهد اصرار و سماجت کارگردان برای قصه بافی حول محور شعارهایش نبودیم . ایکاش میلانی حرف هایش را از دل قصه هایش بیرون می کشید. فیلم آ خر میلانی شاید حتی اثری دوست داشتنی می شد اگر کارگردان دست از سخنرانی می کشید و یک درام با قوت خلق می کرد .کاش اینهمه توان و انرژی جای آنکه صرف لجبازی با مردان و تخطئه کردن شان بشود صرف سینما می شد و همه چیز در خدمت فیلم و داستان بود نه پایبند پند و شعار و رسالت اجتماعی که در آنصورت کارگردان می توانست با یک تیر هر دو نشان را بزند .

 

اما در شکل فعلی " یکی از ما دونفر " یکی از ضعیف ترین آثار تهمینه میلانی است که حتی مخاطبان عام هم که معمولا آثار این کارگردان را تحویل می گیرند ،تا به امروز مانند دیگر فیلم هایش به آن روی خوش نشان نداده اند و فیلم در انتهای جدول فروش جا خوش کرده .فیلم مصداق بارز یکی از دیالوگ هایش است که می گوید: «ما از گذشته ی خودمون هم عقب تریم !» این جمله در واقع شرح حال خود کارگردان است که با کپی برداری های بی کیفیت از آثار سابقش مرتب در حال عقب گرد است . " یکی از ما دونفر " فیلمی نا امید کننده است با همان دستمایه های از مد افتاده و تکراری و حالا دیگر آزار دهنده ی خانم کارگردان ،که بیشتر به عملیات انتحاری هنری می ماند تا تلاشی برای بیداری اجتماعی .

 

 

 





نوع مطلب : خبر ها، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : علی

::  علیرضا جلالی‌تبار و هانیه توسلی در "مادر پاییزی"  ::

 

 

فیلم نیوز: فیلم‌برداری فیلم سینمایی "مادر پائیزی" به تهیه كنندگی و كارگردانی "سیروس رنجبر" در تهران (كن سولقان) به پایان رسید.

به گزارش فیلم نیوز، اواخر هفته گذشته فیلم‌برداری آخرین سكانس فیلم با حضور "وحید رهبانی" و "كتایون كارایی" در جلوی دوربین و در جاده امامزاده داوود به پایان رسید.

گفتنی است مرحله اول فیلم‌بردار "مادر پائیزی" كه از اواخر بهمن ماه سال گذشته در منطقه فریدون كنار (شمال كشور) آغاز شد بود، پیش از عید نوروز به پایان رسید و مرحله دوم آن نیز پس از تعطیلات عید نوروز در منطقه كن سولقان آغاز شد.

هم اكنون تدوین فیلم از سوی فریدون جامه بزرگ آغاز شده است.

در این فیلم هانیه توسلی، علیرضا جلالی‌تبار، ارشیا طالبی، كتایون كارایی، وحید رهبانی، بهناز جعفری، رویا ثمودی، آرش تاج، مختار سائقی و فرهاد بشارتی نقش آفرینی می‌كنند.
داستان "مادر پاییزی" درباره نوجوانی مبتلا به بیماری اوتیسم است كه پس از اطلاع یافتن از زنده بودن مادرش، از شمال عازم تهران می‌شود و...

اسامی عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده، كارگردان و تهیه‌كننده: سیروس رنجبر- مجری طرح: فرزاد قربانی- مشاور كارگردان: دكتر حمیدرضا پوراعتماد، هاله افقی- مدیر تولید: ناصر مقدس- مدیر فیلمبرداری: شهریار اسدی- دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز: داود باقری- طراح صحنه و لباس: فریبرز قربان‌زاده- صدابردار: هادی افشار- طراح گریم: محسن دارسنج- تدوین: فریدون جامه‌بزرگ- مدیر تداركات: حمیدرضا صفایی- عكاس: محسن سیدی - دستیار اول فیلمبردار: جلال عالی‌فكر - دستیار صدابردار: هادی بهشتی‌زاده - منشی صحنه‌: نفیسه ذاكری- تصویربردار پشت صحنه: محمدرضا خاوری- دستیار دوم كارگردان: مصطفی تقی‌زاده - دستیار صحنه: صادق اسفندیاری، سینا سعادت - دستیار لباس: شكوه بابایی - دستیاران فیلمبردار: امیرحسین ارضی، هومن خلیلی، محمد آقاحسینی - سینه‌موبیل: احمد سعیدی‌بخش- مجری گریم: ریحانه عادل‌نژاد، امیر صفادل - دستیاران تداركات: فرزاد برنایی، علی ایمانی، بهروز چلوئیان - سرمایه‌گذار: شركت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهان‌گردی، غلامرضا دهقان، محمدرضا خاوری و سیروس رنجبر.





نوع مطلب : خبر ها، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : علی

جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «سیلورداکس» از فیلم‌های محیط زیستی حمایت مالی می‌کند.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» جشنواره یک کمک هزینه 50 هزار دلاری را برای حمایت از این ژانر در نظر گرفته است.
جشنواره دو کمک هزینه 25 هزار دلاری به دو فیلمساز که مستندهایی درباره حفظ محیط زیست بسازند اهدا خواهد کرد.
فیلمسازان تا 30 آوریل مهلت دارند شانس خود را برای دریافت این کمک هزینه امتحان کنند و جشنواره 14 ژوئن نام دو برگزیده خود را معرفی خواهد کرد و جوایز آنها 25 ژوئن در مراسم اختتامیه جشنواره اعطا خواهد شد.
نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «سیلورداکس» 20 تا 26 ژوئن در واشنگتن دی‌سی  برگزار خواهد شد. 





نوع مطلب : خبر ها، تئاتر، 
برچسب ها :

یکشنبه 28 فروردین 1390 :: نویسنده : مجتبی

( کل صفحات : 34 )    1   2   3   4   5   6   7   ...   



.: Weblog Themes By PICHAK :.
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
دیالوگ های ماندگار
    سارا (نیکی کریمی): من صلاحیت تربیت بچه رو ندارم؟ راست می گی من وظیفه واجب تری دارم ... اول باید خودم رو تربیت کنم ... آره برای همینه که دارم تو رو ترک می کنم .حسام [ سارا - داریوش مهرجویی ]
آمار فروش
موسیقی
آپارات
افراد آنلاین

    افراد حاضر در این وب

 
   
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو
>